Opleteni koaxialu...

Čtvrtek Září 20 09:58:26 CEST 2012

On asi pruží i ten materiál, který je na ten hliník nalisovaný. Navíc
pokud je to lisované dostatečným tlakem, aby tam došlo k plastické
deformaci, asi už ten hliník vyplní dutinu do které je zalisovaný a nemá
moc prostoru, kam by tek. Ostatně lisované oka na silových kabelech jsou
na ulicích jen v neutěsněných plastovývh skříňkách a funguje to. Když
jsem u svých zařízení viděl, jak za 2 roky vypadají v centru Ostravy
(niklované části zelené, ze šroubů sežraný zinek, měď skoro černá),
dostává to někde pěkně zabrat. Ale po rozebrání šroubových spojů byly na
měděných pásovinách i na šroubech krásně lesklé kolečka a fungovalo to.
Anděl