OT: dukaz pritomnosti metylalkoholu: -)

glajcpavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Září 20 08:58:58 CEST 2012

No záleží z jakého množství. Pokud používáte dar přítele Papina pak to stačí.....
Ale jinak to děláte dobře, co nejdéle to držet co nejníž. A zkuste deflegmátor, stačí skleněné střepy do baňky před chladič ;-)
Zkouška Schiffovým činidle je popsána i v pdfku, na které jsem odkazoval v minulém příspěvku.
Pavel Glajc