Alprextit

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 19 22:57:10 CEST 2012

> Nic v zlom, ale mozno doplnim znalosti:
> http://www.sluvis.wz.cz/chemie.html
> Takze nabuduce namiesto MTL468 epsilon3, ktory mne az takou novinkou
> nepride, lebo sme ho testovali v roku 88 na EF SVST a fungoval...
> Ked sa clovek nevie vzdat letovania.

Já jsem nevěděl, že to je hliník (to vyplývá i z mého původního textu),
na ten bych pochopitelně MTL468 vůbec nezkoušel. O přípravcích na pájení
hliníku pochopitelně vím, nicméně jsem přesvědčen, že prakticky všechny
musejí být agresivní, aby totiž měly šanci odstranit oxid na povrchu...

Hliník ale prostě nepoužívám a používat nebudu, takže je to celkem zbytečné.

> Len si neviem predstavit, ako vyrabate prepojovak do strukturky :-D

Jo, ethernet (a kolegou zmíněné PFL konektory) je vlastně výjimka, kdy
tedy i já krimpuju. I když to je spíš zařezávání a jinak to tam
jednoduše nejde. Myslel jsem aplikace, kde je na výběr mezi krimpováním
a pájením - tam je to pro mě jasná volba.

---
Jirka