Alprextit

Středa Září 19 22:19:12 CEST 2012

Záleží na tom co děláte. Když jsem dával dohromady zkušebnu NiCd baterek
pro jednoho nejmenovaného výrobce, taky se mi nelíbilo tam dávat
samořezné konektory PFL (PSL). Ale když jsem ke každému článku tahal 16
drátů (měření napětí, proudu, řízení zátěže, ochrany...) tak jsem je tam
dal. Na letovaných konektorech bych strávil mládí. První zařízení byly
za stěnou, snažili jsme se ty průchody těsnit. Když nebylo místo, dávali
jsme to k článkům - tedy prostředí s louhem, agresivní. Těch konektorů
je tam víc než 100. Problém jsem zaznamenal za prvních 10 let u dvou,
teď je to tam víc jak 15 let a bez problémů.
Anděl