Opleteni koaxialu...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 19 22:07:56 CEST 2012

Některé kavlitní VF kabely se svařovaným plášťem se dělají s hliníkovým
prostředním vodičem, který je poměděný. Konektory na to určené
prostřední vodič svírají v kleštině podobě jako vago svorka.
Krom toho, že jsou kabely lehčí,  při stejných vf parametrech (jako
kdyby byla uprostřed měď) jsou samozřejmě levnější.
U ještě větších průměrů je pak prostřední vodič i dutý. Stejně jde vf
proud po povrchu, tak ten vzduch uvnitř nevadí a o5 je to levnější a lehčí.
JaKub