Opleteni koaxialu...

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Září 19 21:52:51 CEST 2012

Ano, hliníkové koaxy (s poměděným jádrem) se dovážely od soudruhů z NDR
a poté, co jsem se s nimi poprvé setkal, tak to zároveň bylo i naposledy.

K boulím na koaxu v odpovědi kolegy: no, když se ještě dělaly normální
dvouplášťové venkovní koaxy (myslím izolaci), tak ten vnitřní obal byl z
PE a měď nemohla trpět, anžto izolace nepustila nic dovnitř ani po
degradaci vnějšího PVC. Případně byl plášť rovnou z PE s podobným výsledkem.

Nicméně prodejci bych nevěřil ani jeho vlastní jméno, jeho jediným
záměrem je prodat a těch, co chtějí prodat i příště témuž zákazníkovi,
je minimum.

---
Jirka