Opleteni koaxialu...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 19 21:51:53 CEST 2012

A to už se i prostřední vodič dělá ocelový pouze poměděný :-(
  Samozřejmě aby to bylo levné.

S tou hlínou je fakt, že se dá pouze krimpovat, nebo F-konektory.

Pokud chcete kvalitu, tak shánějte třeba H125 od Beldenu, nebo CM402CU
od Nordixu, případně kvalitní kabely fy Kavel - např. i mezi
radioamatéry oblíbený KF-114.
http://www.simandl.cz/stranky/czfreenet/konektory/konektory.htmpoužívají
se  i na wifi., byť mají 75 OHMů.....

Ale když do toho nateče je jedno, jestli je to hliník, nebo měď. Hliník
se rozpadne, měď zoxiduje, zezelená, zčerná.....

JaKub