Re: Raspberry - zajimavosti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Září 19 15:44:36 CEST 2012

Koupil jsem si Raspberry jen tak na hraní.
Nainstaloval jsem na to Rasbian chtěl to užít na domácí automatizaci (mám např teplotní čidla různě umístěné po baráku, ale nevyužité).
Ovšem jen do té doby, něž  jsem ukázal synům co to umí (XBMC). Potom mi to zabavili jako video přehrávač do pokoje.  (videa jsou na NFS)
Ovládájí to přes web mobilem  a odmítli mi to vrátit :-)

Zkoušel jsem to použít jako tenkého klienta s Rdesktopem (RDP) a to chodilo taky výborně.

Zapik