Raspberry - zajimavosti

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Září 19 15:36:03 CEST 2012

Ja som ani nenapisal, ze je to blbe, ale ze zaujimave. Trochu mi to
pripomenulo ten vtip, v ktorom lord vravi jean-ovi : "Jean, prineste
mi zo susednej miestnosti klavir. Mam na nom polozenu knihu"

Samozrejme, treba to brat s rezervou - som stary frflos a asi
nezdielam tu spravnu davku nadsenia z Raspberry Pi. A okrem toho nemam
ani Kindle. :-)