Pyramidy? - Česká televize

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Září 19 13:53:53 CEST 2012

Pochopitelně ano, a to byl IMHO kruciální problém. Děd směrování
pyramidální brusky provedl s využitím domácí přístrojové techniky, tedy
pomocí vojenské busoly zděděné po svém otci, takto poddůstojníkovi C.K.
armády a přesnost měření zdá se nepostačovala. Nebo mu sofistikovaným
ostřičem babička hnula při utírání prachu na kredenci netušíc, že
zakládá fiasko vědeckého pokusu založeného na bázi předvěkých dávno
ztracených technologií a zlikvidivala tak pokrok v broušení žiletek v
Hostašovicích na léta dopředu.

JF