Pyramidy? - Česká televize

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Září 19 12:24:54 CEST 2012

Dne 19.9.2012 11:12, Na napsal(a):
> Mimochodem tusim že je nebo byl nejaky československý patent na pyramidu, ktera brousí ziletky, tj. že i pyramidy nejak funguji asi neni sporné...
>
> Odesláno z iPadu

Přesně.
Když jsem byl chlapec malej, děda si podle návodu ve Vlastě tuhletu
pyramidální brusku na žiletky někdy v 70. letech prošlogo vjeka
zbastlil. Strčil tam jetou Astru, týden počkal a pak se s tím zkusil
oholit. Když skončil, tak vypadal, jako kdyby se pokusil oběsit na
ostnatém drátě. Rozčarován výsledkem pokusu šuplérou zkontroloval,
jestli chybku udělal on nebo soudružky ve Vlastě a zjistil, že se při
lepení krabičky sekl u výšky pyramidy o 0,6 mm do mínusu. Takže princip
je určitě OK (jinak by o tom přeci ve Vlastě nepsali, že), jen jako
obvykle selhal lidský faktor.

JF