VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 19 12:20:28 CEST 2012

Moj wifi router reaguje na mikrovlnku tak, ze prenos poklesne na 1/4

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Na
Sent: Wednesday, September 19, 2012 11:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

.

> Ale myslim ze ten muj kousek je nejaky smejd. Normalne mi prestala
> fungovat bezdratova mys u PC kdyz bylo AP zapnute. Pak jsem to vypnul
> prestartoval PC a mys fungovala. Ted jsem zmenil kanal a uz neni vubec
> videt ale asi generuje nejake ruseni protoze signal od souseda ze
> ztraci ale kdyz AP vypnu tak drzi dobre. Taky mi zarusil lokalni sit
> kdyz jsem ho zapnul - rozpojily se mi IMAP sessions na PC ktere je
> pripojene do stejneho switche jako to AP. Datove prenosy taky nic moc
> - kdyz to jeste fungovalo tak cca 1MB/s
>
> Zkusim to vratit..

A nema zvyseny wlan vykon? To se prece nesmí :-)

Ps: Nekteri lide reaguji i na mikrovlnné trouby tim, že se osypou :-). Já mam Wispy skener 2,4Ghz a ten určí kde je problem, alespon v podporovaném spektru a kazde zarizeni ma svou charakteristickou křivku vyzarovani _______________________________________________