Re: Pyramidy? - Česká televize

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Září 19 11:43:14 CEST 2012

A co je vlastne dukazem? Dukaz muzete asi vzdycky zpochybnit, máte-li dost penez. Stejne jako ostrost te ziletky :-) patent asi pujde nalezt pres google

Tak mě napada, kdyz uz jsme u penez, kdo financuje ty exaktní vědce... Kdo jim plati výplaty, aby oni mohli publikovat ve svych časopisech, potvrzovat studiemi sve domnenky atd... Je tu nejaky vědec?

Odesláno z iPadu