Re: Pyramidy? - Česká televize

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Září 19 11:12:46 CEST 2012

Řekl tam, že si to muze doma kazdy doma vyzkouset sam, ne že je to nejaka velka záhada:-)
Poto jsem zalozil dotaz, zda to nekdo zkousel... No a misto toho si nekteri delaji srandu:-)
Licence na ty dily plati 14 dnu tedy jsou k vidění vzdy jen posledni 2 dily...

Mimochodem tusim že je nebo byl nejaky československý patent na pyramidu, ktera brousí ziletky, tj. že i pyramidy nejak funguji asi neni sporné...

Odesláno z iPadu