Regulace vytápění v domě

Středa Září 19 01:06:11 CEST 2012

Jsou dva systémy, ale je už dlouho, co mi to ten člověk vysvětloval.
Někteří výrobci skutečně používají frekvenční měnič, ale ten kompresor
má pak jinak vyřešené mazání. Pak se používá v podstatě PWM s periodou
desítek vteřin, kdy motor běží trvale, ale nějak se od toho odpojuje ten
kompresor. Dokonce že snad běží, ale něco se tam odklopí aby nečerpal.
Anděl