[OT] co udela montazni pena v zemi?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Září 18 20:53:52 CEST 2012

Dobrý den, já to udělal takhle.  Izoloval jsem cu trubku průměr 35 o délce
cca 45m. na trubku jsem navlékl tubex 35x20, ne trubku s tuzexem jsem
navlékl další tubex 76x15. Celé jsem to vložil do novodurové trubky o
průměru 110. Novodur je levnější než PVC, má to hrdla, dobře se to lepí,
dokonce jsem tam měl i dva ohyby 45. Dodává se to v 6m trubkách. Takhle to
funguje perfektně. Dá se samozřejmě i varianta trubkou 75. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, September 18, 2012 8:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] co udela montazni pena v zemi?

Pěna má jednu zásadní nevýhodu - je nasákavá. Takže předpokládám, že po
nějakém období to bude houba téměř bez termoizaločních schopností.

Chtěl jsem zapěnit prostor v plachetnici a udělal jsem test,  vypěněný kus
jsem  dal pod vodu a po několika dnech byl o cca 1/2 kila těžší.

Petr

Petr "Zapik" Zapadlo