Čerpadlo do vrtu - 30m + frekvenční měnič

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Úterý Září 18 19:17:50 CEST 2012

Jedno z vyzkoušených řešení sehnat ponorné čerpadlo na 3x230V + měnič od
TME SV015IC5-1F (1,5kW)+ snímač tlaku WIKA A-10-6-BG360-HD1Z-AA-M4Z-ZS+
10l expanzomat. Měnič jde nastavit tak, že při poklesu tlaku nastartuje,
drží nastavený tlak, pak hlídá otáčky čerpadla, při poklesu pod
nastavenou uroveň počká nastavený čas a vypne.