RE: Regulace vytápění v domě

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Září 18 15:20:41 CEST 2012

Dobry den,
mam neco vzdalene podobneho doma.

Rizeni: Tecomat FOXTROT

Ventily (podobne tomuto):
http://www.mutint.cz/katalog/ventily/zonove-trojcestne-ventily-s-elektrickym
-pohonem-a-vratnou-pruzinou/

Cidla NTC.

Hlavice na rizeni podlahovky a radioatoru podobne tehle:

http://www.atopeniasanita.cz/index.php?option=com_virtuemart
<http://www.atopeniasanita.cz/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.prod
uct_details&category_id=13&flypage=flypage.tpl&product_id=9213>
&page=shop.product_details&category_id=13&flypage=flypage.tpl&product_id=921
3

System je navrhnut tak, aby pri vypadku PLC fungoval, ale neekonomicky.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158