Čerpadlo do vrtu - 30m + frekvenční měnič

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Září 18 14:02:49 CEST 2012

Dne 18.9.2012 13:41, Vláďa Anděl napsal(a):
> párkrát jsem byl ubytovaný někde, kde takovou vodárnu měli. Podle toho
> jak kolísal tlak, chvíli tekla

Taky se mi poštěstilo, navíc ta vodárna snad ani neměla frekv. měnič a
mel jsem ji 3m od hlavy. Jedno napuštění nádržky splachovače = 5 startů.
Nevím, jak to mělo podle výrobce fungovat, ale já jsem ráno nefungoval
vůbec, protože ožralí kamarádi se courali na záchod celou noc.

 > vzdušné vedení a jsou časté poruchy fází (i výpadky - chci aby to šlo
napájet i z centrály 3f centrálu

Natlakovaný větrník má v tomto případě ještě tu výhodu, že chvíli dodáva
vodu i bez elektriky.

Sám mám 3" Grundfos SQ3-55 a 200l větrník s pytlem. 12 let v chodu bez
problémů.

   TomM