Čerpadlo do vrtu - 30m + frekvenční měnič

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Září 18 12:55:19 CEST 2012

Tusim ze Grudfoss takova cerpadla ma, maji menic primo v sobe. Nekdo tu
kdysi psal i o jinych. Osobne bych stejne preferoval klasickou nautilu +
nadrz. Ale to necham na Vas.

Martin Hanek