cyklocomputer

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Úterý Září 18 10:21:38 CEST 2012

Ano. Problém v tom, bohužel, vidím.
Jeden je ve vzdálenosti snímače od drátů, jak píšete.
Druhý je v délce kabelu, která není dimenzována na vzdálenost k brzdovému třmenu a částečně zpátky nahoru po vidlici.
A třetí, nejhorší, je součaný módní "bezdrátový" trend. Vybavenější  compy se v drátové verzi nevyrábí...

Zdeněk

-----Original Message-----
 From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kiss
 Sent: Tuesday, September 18, 2012 9:21 AM
 To: HW-news
 Subject: Re: cyklocomputer

Dňa 17.9.2012 22:19 Zdenek Janovsky wrote / napísal(a):
> Jak jste vyřešil to namotání kabelu?
> Přijde mi, že překlenout kabelem něco, co mění délku (v mém případě teoreticky od 0 do 14 cm) není tak jednoduché. Pokud tedy nemáte ráfkové brzdy...

Mne sa to zda jednoduche. To preklenutia tam uz predsa je. Drot mam vedeny po brzdovej hadicke. Vidite v tom nejaky problem? Snad len vacsia vzdialenost vidly na strane brzdoveho kotuca. Moj snimac som musel podlepit kuskom plastu, kedze som nechcel tahat drot na druhu stranu.
Pri bowdene je to obdobne.