Elektroinstalace v dome

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Září 18 09:11:57 CEST 2012

Mám s tím teď praktickou zkušenost - ČEZu stačí revizní zpráva kde je
napsáno že v domovním rozvaděči máte stykač připojený na HDO a bojler.

Nikdo to fyzicky nekontroluje, dál bych to nerozváděl.

K chráničům - udělal jsem to doma tak, že ledničku mám mimo chránič, jinak
mám na každé fázi 1 chránič a na každý pověšený kousek instalace aby byla
cca rovnoměrná zátěž. Samozřejmě tam mám pak 3 modré můstky - pro každý
chránič zvlášť.

Doporučuji si dát na chránič i všechny světla - zkrátka vše kromě ledničky
a podobných kritických věcí. Až se někde prosekne drát od světla třeba na
konstrukci SDK nebo ho nějaký šikovný řemeslník provrtá vrutem, budete rádi
že máte chránič na všem.

S pozdravem Jan Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz