Elektroinstalace v dome

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 18 02:55:12 CEST 2012

Ja samozrejme preji kazdemu, at si da chranicu co jen hrdlo raci.
Jen jsem chtel poukazat na to, ze:
- ma smysl zabezpecit se proti situaci, ktera nastava casto, i kdyz
  neni prilis zavazna
- ma smysl se zabezpecit proti situaci, ktera sice nastava velmi zridka,
  ale jejiz dusledky jsou zasadni (vykradeni, pozar atd.)
- nema prilis smysl (podle me) zabezpecovat se proti situaci, ktera
  nastava velmi zridka, a jejiz dusledky nejsou prilis zavazne

Dale v textu.

| From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
|
| Tohle je jedna z nejklasičtějších myšlenek, která která vás může dostat
| do hrobu. Uvědomte si, že můžete dočasně nebo trvale ztratit hybnost a
| budete sám, protože nebude možné u vás držet nepřetržitě službu. To pak
| budete celý den čekat na návrat někoho z rodiny, až všechno nahodí? A
| nebo budete statečně o berlích a s baterkou v zubech podnikat výpravu po
| schodech za elektřinou? Normy a zásady nevycházejí jen z fyziky, ale
| občas i z aplikované psychologie a snaží se zabránit tvoření pastí.

Nejak v tom to nebezpeci (...dostat do hrobu...) nevidim.
Kdyz budu mit ztratu hybnosti, tak to bude takovy pruser, ze pripadnych
nekolik hodin bez svetla nebo televize (nez prijde nekdo domu, abych pouzil
Vas priklad) me asi nezabije.

| From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
|
| Tady ale vubec nejde o to,  jestli najdu/nenajdu rozvadec nebo
| najdu/nenajdu poruchu.
| Pokud to mam oddelene, tak mi nejaka zavada na spotrebici neodhodi
| veskere dalsi veci v dome.
| Napriklad lednicka , mrazak atd.
| Zvlast kdyz se to stane pred odjezdem na dovolenou je to super.
| Plno lidi doma provozuje servery, VIFI AP, napajeni STA v dome ( i pro
| ostatni najemniky.... )  atd. proc by to melo zhasnout pokazde, kdyz si
| deti hrajou s fenem ve vane? :-)

Ano, to je neco jineho, oddelit nejake technologie, ktere musi jet za kazdou
cenu (nakonec o tom PC jsem v puvodnim prispevku psal). I kdyz treba
u napajeni AP nebo STA pro vice najemniku bych uz predpokladal treba
tu UPS.
Rec ale byla o tom, ze svetlo na chodbe bude na solo chranici, abych
potme nasel rozvadec.
Jinak s temi detmi ve vane s fenem: kdyz Vam vypadne cely byt/dum,
aspon vite, ze jim mate jit vynadat, ze nemaji tahat ten fen do vany, ze
zase bude rezavy. Kdyz Vam ale pritom svetla ani TV nevypadnou, tak
se to ani nedozvite.  ;-)

PL