cyklocomputer

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Září 17 22:46:09 CEST 2012

U mne asi nemeni... Spodni cast vidle je jasna, na ni je trmen, na ktere
drzi brzda, z brzdy jde bowden na riditka - no a kabel jde ze spodni casti
vidle na ten trmen, z nej na bowden a jupiii, uz jsem na riditkach. Jasne ze
se hejbe, ale nehejbe se tak, jako kdyby s nim sel pres ty prachovky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Zdenek Janovsky" <zdej na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 17, 2012 10:19 PM
Subject: Re: cyklocomputer

Jak jste vyřešil to namotání kabelu?
Přijde mi, že překlenout kabelem něco, co mění délku (v mém případě
teoreticky od 0 do 14 cm) není tak jednoduché. Pokud tedy nemáte ráfkové
brzdy...

Snímač tepu, otáček pedálů, výškoměr, teploměr: to jsou právě funkce těch
vyšších řad computerů. :-)

S GPS bez snímače má v terénu často problém s výpadky signálu. Kolega
používá na kolo a na běh a proti klasickému computeru je nepřesný.

Zdeněk

> Od: "Pavel Kutina"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 17.09.2012 22:00
> Předmět: Re: cyklocomputer

No ja mam prave odpruzenou vidli a ten kabel jsem tam namotal bez nejmensich
problemu. Je pravda, ze "computer vyssi rady" pro sebe povazuji za
zbytecnost (krome toho nevim, co to je :)

Ale ted vazne - jediny, co bych krome rychlosti (abych se mohl prsit, jak
jsem skvelej) a ujete vzdalenosti (abych se mohl prsit, jak jsem skvelej :)
uvital, je snimac srdecniho tepu, uz jen proto, ze vzhledem k me rozlozite
postave bych nerad vypustil dusi v mistech, kam se nedostane ani vrtulnik
zachranaru.

Co by se mi naopak zdalo rozumnejsi (a jak tak slysim od kamaradu, tak i
velmi dobre pouzitelne), je nejaka lepsi "turisticka" GPS prave s tepovym
snimacem (ten delat dratem je kravina, s tim souhlasim, tam ma bezdrat svoje
opodstatneni). Akorat ze k te GPS uz zase nepotrebuju ten snimac na vidli...

Pavel Kutina