cyklocomputer

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Září 17 22:00:05 CEST 2012

No ja mam prave odpruzenou vidli a ten kabel jsem tam namotal bez nejmensich
problemu. Je pravda, ze "computer vyssi rady" pro sebe povazuji za
zbytecnost (krome toho nevim, co to je :)

Ale ted vazne - jediny, co bych krome rychlosti (abych se mohl prsit, jak
jsem skvelej) a ujete vzdalenosti (abych se mohl prsit, jak jsem skvelej :)
uvital, je snimac srdecniho tepu, uz jen proto, ze vzhledem k me rozlozite
postave bych nerad vypustil dusi v mistech, kam se nedostane ani vrtulnik
zachranaru.

Co by se mi naopak zdalo rozumnejsi (a jak tak slysim od kamaradu, tak i
velmi dobre pouzitelne), je nejaka lepsi "turisticka" GPS prave s tepovym
snimacem (ten delat dratem je kravina, s tim souhlasim, tam ma bezdrat svoje
opodstatneni). Akorat ze k te GPS uz zase nepotrebuju ten snimac na vidli...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Zdenek Janovsky" <zdej na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 17, 2012 9:29 PM
Subject: Re: cyklocomputer

Asi jediná výhoda je u odpružené vidlice, kde se vyhnete tažení kabelu přes
onu pohyblivou část.

V mém případě jsem o tuto výhodu nestál, ale nebylo na výběr. Computer vyšší
řady s příslušnými funkcemi se v drátovém provedení nevyrábí.

Zdeněk

> Od: "Pavel Kutina"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 17.09.2012 20:41
> Předmět: Re: cyklocomputer

Jezkovy voci, no zlatej kabel... Jen pro moji informaci - jaka je vyhoda
bezdratoveho reseni, krome toho, ze se musim starat o prenos impulsu na cca
40cm a o jedny baterky navic?

Taky (uz zase) jezdim na kole a pripada mi, ze cyklisti se mezi tim vyvinuli
do spatne organizovaneho krouzku masochistu.

Pavel Kutina