OT: Vlastní Cloud na Ubuntu

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pondělí Září 17 21:29:22 CEST 2012

Aby som nebol skupy na informacie: prevadzkujem niekolko KVM serverov,
bezia na nich rozne dns, webove, tomcat, ftp, squid/nginx proxy
a podobne zamerane virtualy uz asi 5 rokov, s jedinym incidentom
pri neuspesnej aktualizacii.

Uznavam, ze toto riesenie moze byt pre zaciatocnika narocnejsie
oproti cloudu, kde aplikacia specializovana na spravu cloudu robi
sprostredkovatela medzi virsh/kvm/qemu a userom, ale odmenou
za zaciatocnu vyssiu narocnost ucenia sa je pri cistej virtualizacii
jednoduchost a lahka spravovatelnost, obzvlast ked sa nieco pokazi.

Lubos