cyklocomputer

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 17 21:17:32 CEST 2012

 17.9.2012, 21:11:13

Na horakovy s kompjutrem jezdin cca 20 let. V terenu, i lesem mimo jakekoliv
cesty rozhodne castej nez bude vseobecny prumer. Uz jsem na kole
znicil vselicos (napr. sroub spojujici sedlovou trubku a sedlo 4x) ale
nikdy se mi nestalo, ze bych pretrhl kablik od <sub>.
Ale chapu, ze praveke reseni s kablikem neni dostatecne "kchuuuuul". :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz