cyklocomputer

Pondělí Září 17 09:38:34 CEST 2012

Ja jsem zjistil jednu zasadni vec - funguje to na zaklade prenosu
nejakych spis magnetickych pulzu kostrou kola (je tam feritova antena ve
vysilaci), na vzduchu se to nechytlo ani na par cm... Nepritelem je zda
se tedy hlinik a zejmena elektropohon, takze mam na riditkach v podstate
jen hodiny :-P Taky se to mozna rozladilo.