Soucastky na spinane zdroje s vykonem < 2W?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Září 16 20:55:52 CEST 2012

> Ucinnost zdroje se srazecim C. Ucinnost jsem meril na tomto navrhu,
> jen misto 7805 byl pouzit nejaky LDO 5V, R1 predstavuje zatez a cely
> zdroj plave a 230V tedy zem zdroje je na L1 a N na C1.
> do zateze dodava 50mW a ze site odebira cca 240mW , mereno nejakym
> true RMS merakem s bocnikem upravenym na mereni malych napeti.
> http://i.imgur.com/zq1K1.jpg

Jen mimochodem, zmerit takovyhle maly prikon se silne kapacitnim
charakterem, neni uplne jednoduche. Navic - mozna mi to uniklo v
nejakem predchozim prispevku - ale neni ten "srazeci" kondik nejak
velky?

Lukas Burda