Soucastky na spinane zdroje s vykonem < 2W?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Září 16 17:20:45 CEST 2012

Spocital jsem to vice mene stejne, navratnost kolem 10let ,ale i tak mi to
neda :-). V neposlednirade mi spinany zdroj prisel univerzalnejsi.
No a kdyz cinan dokaze i spostovnym vyprodukovat tohle pod 1$, tak jsem na
chvili zapomel v jakem absurdistanu ziji :-)
http://www.ebay.com/itm/5V-500MA-USB-Charger-AC-Power-Supply-Wall-Adapter-
Adaptor-EU-Europe-Plug-MP3-MP4-/320893395247?pt=Other_MP3_Player_Accessories
&hash=item4ab6bca12f
Nejlepsi na tom je, ze jsem nekde v cine za podobne penize koupil nabijecky
k telefonum a v tech byl komplet referenci zdroj s LNK564P, jeden tu mam
zhruba 5let v zasuvce a funguje dodnes, Bohuzel si nepamatuji kde jsem
nakupoval, jinak bych jich vzal 20ks a nebylo by co resit.

Ucinnost zdroje se srazecim C. Ucinnost jsem meril na tomto navrhu, jen
misto 7805 byl pouzit nejaky LDO 5V, R1 predstavuje zatez a cely zdroj plave
a 230V tedy zem zdroje je na L1 a N na C1.
do zateze dodava 50mW a ze site odebira cca 240mW , mereno nejakym true RMS
merakem s bocnikem upravenym na mereni malych napeti.
http://i.imgur.com/zq1K1.jpg

Uvitam kazdy napad jak zvednou ucinnost.

Hutta