VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Září 16 11:30:26 CEST 2012

On Sat, 15 Sep 2012, Karel Matyas wrote:

> Divné - nastaveni DHCP serveru by melo byt videt (via winbox) prez menu
> IP - DHCP server

Tak tady jsem to nenasel.

> IP - Pool

Jo tady to je - diky.

Ale myslim ze ten muj kousek je nejaky smejd. Normalne mi prestala
fungovat bezdratova mys u PC kdyz bylo AP zapnute. Pak jsem to vypnul
prestartoval PC a mys fungovala. Ted jsem zmenil kanal a uz neni
vubec videt ale asi generuje nejake ruseni protoze signal od souseda
ze ztraci ale kdyz AP vypnu tak drzi dobre. Taky mi zarusil lokalni
sit kdyz jsem ho zapnul - rozpojily se mi IMAP sessions na PC ktere
je pripojene do stejneho switche jako to AP. Datove prenosy taky nic
moc - kdyz to jeste fungovalo tak cca 1MB/s

Zkusim to vratit..