VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 15 15:04:22 CEST 2012

On Sat, 15 Sep 2012, Karel Matyas wrote:

> Nikoliv - jak SW tak winbox jsou na stránkách mikrotiku dostupné ke stažení
> via http.
> U SW to jen chce  "rozkliknout" menu, winbox je via http by default.

Tak to jsem mel vcera asi vlci mlhu - ted mi to jde.

> To ano,  i když  "Qick set" u winboxu je již  téměr na  na úrovni konfigurace
> Linksysu a pod.
> Pochopitelně ale jen základní nastavení.

V tom quicksetu jsem zadal rozsah pridelovanych IP dhcp serverem a ono
to kupodivu funguje a IP prideluje. Co mne vytaci je ze ho uz nikde
nevidim v te normalni konfiguraci kde mam podezreni ze dhcp server neni
dobre nakonfigurovan a ze by fungovat nemel.

Jako by quickset konfigurace byla nejaky paralelni svet vedle normalni.