RE: lepení silikonu

Sobota Září 15 12:35:59 CEST 2012

Ptal jsem se ve firmě GUMEX, kde jsem si kupoval silikonový těsnicí profil a bylo mi řečeno, že mají sekundové lepidlo s aktivátorem pro tyto účely.
Když se procházím jejich katalogem, odpovídá tomu CB 2008. Zkušenost ale nemám.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milos Sula
Sent: Friday, September 14, 2012 9:30 AM
To: hw-news
Subject: OT: lepení silikonu

Zdravím,
můžete mi poradit čím by se dala přilepit silikonová hadička ke sklu ( teplotní odolnost spoje krátkodobě 120 C ). Zkoušel jsem sekundové lepidlo, silikonové lepidlo , ale na silikonovou hadičku nic nechytá..., snad možná nějaký epoxid, ale vyloženě na lepení silikonu jsem žádný epoxid ještě nenašel.

děkuji

Miloš