Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Září 15 11:48:58 CEST 2012

Ja nevim, sel jsem normalne do Marketu (resp. Google Play) a nainstaloval
nastvany ptaky a protoze jsem mel akutni nouzi o elektricke zasuvky, tak mi
to po chvili hrani zahlasilo, ze je malo v baterce a vypinacem jsem to
vypnul (ten vypinac mi naopak vubec nevadi, odstavilo se to korektne).
Zkusim, jak na tom Market bude s dalsimi aplikacemi, treba jsem se jen
nahodou trefil na funkcni. Zkusim ten Market projet poradne.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 15, 2012 8:38 AM
Subject: Re: Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Ja uz to tam mel asi pred mesicem (mozna jsem to sem i psal) me to take
nadchlo, protoze ten android na tom lita jak das, ALE:

- nejak neni vyreseny vypinani z OS (musite to utnout natvrdo tlacitkem)
- neni pro to jedina rozumna aplikace, takze v podstate jen musite
vystacit s tim co je tam v zakladu, coz neni mnoho

Dotykac me netrapi, jde to ovladat mysi uplne v pohode.

Kez by se tim androidem na x86 zacal nekdo zabyvat - klidne komercne. Na
tyhle male netbooky by to byl idelani OS.

S pozdravem
Radek Vicek