Asus EEE 901 - problem s dobijenim

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Září 15 08:38:26 CEST 2012

Ja uz to tam mel asi pred mesicem (mozna jsem to sem i psal) me to take
nadchlo, protoze ten android na tom lita jak das, ALE:

- nejak neni vyreseny vypinani z OS (musite to utnout natvrdo tlacitkem)
- neni pro to jedina rozumna aplikace, takze v podstate jen musite
vystacit s tim co je tam v zakladu, coz neni mnoho

Dotykac me netrapi, jde to ovladat mysi uplne v pohode.

Kez by se tim androidem na x86 zacal nekdo zabyvat - klidne komercne. Na
tyhle male netbooky by to byl idelani OS.

S pozdravem
Radek Vicek