OT: lepení silikonu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 14 13:13:01 CEST 2012

Veškeré aktivátory pro CA, se kterými jsem se setkal, pouze mírně
zvýšily jinak zanedbatelnou adhezi k nelepitelným materiálům
(polyolefiny - PE/PP atd., PTFE, silikony...).

To, co se běžně dostane (tedy nikoliv pro NASA apod.), je prostě spíš
klasická marketingová lež.

Kromě toho kyanoakrylát nemá právě nejlepší adhezi ke sklu, zvlášť
dlouhodobě a za zvýšené teploty. 120 stupňů by už nemusel dobře snášet.

Zůstal bych u silikonu, buď se silikonovou hadičkou, nebo s mechanickým
můstkem z té teflonové (pokud je to opravdu teflon).

---
Jirka