OT: kde koupit provazek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 14 12:57:47 CEST 2012

 14.9.2012, 12:46:31

Zaver

Dekuji vsem za podnetne reakce.
Nakonec jsem sel nejjednodusi cestou, navstevou rybarske prodejny
(te z odkazu), kde mi nabydly snuru z mat. dyneema, roz, cca 0,8 x 1,2 mm,
pevnost 125 kg, barva tmave seda, 7 Kc/m. Az na barvu, presne podle
puvodnich pozadavku, ale zda se ze i ta barva bude nakonec vyhovujici.
Kdyz uz jsem tam byl, prikoupil jsem jeste 0,85mm 85kg 4Kc/m a 0,28
22kg 2kc/m. Podle prodavace tyhle snury pry hojne kupuji i modelari.
Takze az na ten prisernej smrad, co tam maji, vysledek velmi
pozitivni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz