OT: lepení silikonu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 14 12:33:34 CEST 2012

Při tepelném rozkladu PTFE vznikají jiné lahůdky, např. fluorovodík,
tetrafluoretylen, hexafluorpropylen, perfluorizobutylen,
oktafluorcyklobutan a další (tedy ne fosgen).

Jinak jsem ty testy myslel spíš na odlišení silikonu od jiných plastů
typu termoplast, kde může dojít snáze k záměně (např. různé vhodně
měkčené kopolymery PVC, EVA apod. bývají časo na omak velmi blízké
silikonu).

Nedokážu si představit, že by si někdo spletl silikon s PTFE...

---
Jirka