PWM rizeni otacek?

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pátek Září 14 11:57:42 CEST 2012

Mestit by si to tam mestil, ak je tam halovy snimac na meranie polohy
magnetu (a zda sa mi ze tam nejaky pcb vidim v hornej casti) tak to ide
v pohode uriadit nejakym malym chrobacikom typu pic12 so sw pwmkou
(principialne ani ta nie je nutna pokial to nema drzat konstantne otacky
ale len otacky zodpovedajuce odoberanemu vykonu). Velkost tranzistorov v
tejto dobe uz vazne problem nie je. Sice sa tiez priklanam ze by mala
byt elektronika externa ale necudoval by som sa keby tomu tak nebolo.
PA