OT: lepení silikonu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 14 09:59:26 CEST 2012

Zase málo informací (mech. odolnost, prostředí aj.).

Nicméně pokud silikon (nejlépe acetický, jestliže nejsou v okolí kovy) k
hadičce nemá adhezi, tak ta hadička nebude silikon...

Obecně řečeno silikony se dají spolehlivě lepit zase jenom pomocí
silikonů; silikon na skle (což je silikát) nemá problém.

---
Jirka