PWM rizeni otacek?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pátek Září 14 08:22:22 CEST 2012

Podoba sa to na mikromotory pouzivane v zubarskej praxi. Tam sa vyskytuju 2
druhy motorov: Uz spominane BLDC, ale elektronika je externa a neviem si
predstavit ze by ju napchali priamo do motora. Mimoto je do motora privod
chladiaceho vzduchu, vody a jeden drot na osvetlenie. Motor ma vacsinou 3
vinutia.
Starsim pripadom (aj ked stale pouzivanym) su klasicke DC motorceky s
komutatorom, regulator je rovnako externy, na principe kladnej spatnej
vazby. Tomu by zodpovedali 2 vystupne vodice vo Vasom pripade.
Motoru sa musia pocitat motohodiny (na vymenu uhlikov) a pravidelne sa musi
prestriekavat mazivom.