elektrokolo

Čtvrtek Září 13 21:14:39 CEST 2012

No ja to chapu, na to aby to jako odpovidalo zakonum jsou tam takove
nesmysly a omezeni, ze to nema ani cenu resit ;-)
Omezeni vykonu na 250W (coz je naprd pri jizde v horskem terenu po
lesnich cestach), rychlost na 25km/h (coz by mi nevadilo) a hlavne
povinny pedalovy asistent, aby to asi nejelo samo, to je v terenu taky
velmi nebezpecne... A asi i dalsi nesmysly. Ja mam treba i brzdeni na
extra aretovane tlacitko a ne na packy, protoze je to proste
praktictejsi, brzdny efekt je tak nejak konstantni a dobrzduju
mechanicky jak je treba...