PWM rizeni otacek?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 13 18:25:45 CEST 2012

Ja konkretne mam spatnou zkusenost s PWM rizenim ventilatoru.
Stejny - DC bezkomutatorovy motor.
Az kdyz jsem za PWM udelal filtr ( tlumivka, kond) rozumne to regulovalo.
Proste PWM-ka nedelala tomu "elektronickemu" motoru dobre, krom divnych
zvuku to divne relaxovalo a hlavne neslo ridit otacky od minima, coz s
DC zdrojem slo i tak, ze se lopatky
tocily cca 3ot./sec
JaKub