ot. HP

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Září 13 12:24:40 CEST 2012

Na nejakych HPckach (stolni pocitac bez raid) byla nutnost dat na prvni misto bootovani CD (medium samozrejme v mechanice byt nemuselo), jinak byl problem pokud se dal jako prvni HDD. Mozna aktualizovat BIOS? Na nekterych pocitacich s raid byla zase nutnost boot v BIOSu povypinat a teprve pak se pocitac snazil bootovat z raidu (kdyz v BIOSu nic nastaveneho nemel).

________________________________
Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Miroslav Draxal [evik na volny.cz]
Odesláno: 13. září 2012 11:35
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: ot. HP

Tohle jsem vše zkoušel. Bohužel.  Prostě to vůbec na ten raid nesáhne. Dokonce jsem udělal raid ve Win, a poté celé win reinstaloval. Stále stejné, neumí bootovat z Raid.  Podle mě chyba v biosu. Možná ji časem odstraní. Jenom mě překvapil přístup HP. V biosu je pouze volba

Boot option

      Cd-rom boot       enable

      Floppy boot       disable

      Internal network adapter boot diasble

      Boot other >>

            Internal cd/dvd rom drive

            Notebook hard drive

            Usb diskette on key/usb herd disk

            Usb cd/dvd rom drive

            !Usb floppy

            !Network adapter

Notebook Hard Drive je napevno, nic se nedá nastavit, napevno boot z disku 0. Strašně osekaný bios. Podle mě tam někde bude ještě rozšířený bios rozšířený o možnost RAID. Protože jak jsem psal, pokud jsem raid rozbil (odebral jsem 1 HDD) tak to skočilo do rozhraní pro intel raid. Míra