Zasuvky v aute aneb kdyz je ten patek....

Čtvrtek Září 13 11:50:36 CEST 2012

Na notebook staci koupit jeden z mnoha adapteru do auta, ja mam treba
takovy univerzalni, co ma vstup 12V i 230V a nastavitelny vystu plus USB
zasuvku, celkem prakticke... Asi bych v tomto smeru nic nebastlil (stal
asi 600Kc)