ot. HP

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Září 13 11:29:06 CEST 2012

Ano na NB je mozné rajd, ale nejde z něj bootovat. má standardně 2 hdd 750GB. Pokud nastavíte raid ve win, potom nejde zrušit. Proto horká klávesa. Musel jsem rozbít raid, potom to tam skocilo samo. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Na
Sent: Thursday, September 13, 2012 3:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: ot. HP

K cemu to chcete? Na notebooku raid?

S temi starými (kdyz jsem jeste pouzival windows) bylo nutno nejdrive přepnout na raid a pak tam tusim teprve šlo vylézt z boot menu bios

Odesláno z iPadu

8. 9. 2012 v 0:05, "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>:

Dobrý den,

 Nemáte někdo tušení, jakou horkou klávesou se leze po restartu do Rapid Matrix Storage Manageru od intelu na notebookách od HP (pavilion)? Je to tam na beton, ale google mlčí, HP mlží.

Míra

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 7457 (20120907) __________

http://www.eset.cz