Zasuvky v aute aneb kdyz je ten patek....

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Září 13 03:50:12 CEST 2012

Take ji nekde mame tusim ze nema ani litr
ale nikdy jsem ji nepouzil, jako nevim kde bych v aute vzal vodu a ona je cela plastova takova bezova...

Doma mam celonerezovou se spoji tým dnem znacky bosch, jinou celonerezovou  nadobu jineho modelu jsem nikdy nevidel - resil to nekdo?

Odesláno z iPadu