RE: OT - Tlakový soudek s pivem

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Září 12 21:15:55 CEST 2012

Rekl bych ze spise fyzikalne. Aktivni uhli ma obrovsky povrch a na povrchu se vzdy molekulam plynu libi daleko vice nez ve volnem prostoru (proto je tak narocne nejaky prostor dobre vyvakuovat). Takze je dost pravdepodobne, ze i kdyz volny objem v tom spreji je s uhlim vyrazne mensi, plynu se tam dokaze pri danem relativne nizkem tlaku navazat daleko vice. Samozrejme pokud by se tlak v nadobce vyrazne zvysil, prestane tenhle paradox platit.

Jakub Serych