Elektroinstalace - Kolik chranicu?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 12 13:10:14 CEST 2012

Tak teď mě napadlo, že v oné hale jsou nejen nové, ale i staré zásuvky no a
ty staré nejsou na chrániči. Měl jsem za to, že se staré části rozvodu mohou
ponechat v původním stavu, ale jist si s tím nejsem a tď jsem ohledně zmínek
o požární bezpečnosti jeětě více nahlodán. Ale hasiči prý byli spokojení.

PH

From: "DeeJay" <deejay na email.cz>
skubani hejla je pravdepodobny scenar ...

Behalf Of Cihak na dkv.cst.cd.cz
Jistě, to nikdo nezpochybňuje. Celá diskuse je o tom, že ji nutí aby měla
KAŽDOU ZÁSUVKU na vlastním chrániči. Tedy kolik zásuvek tolik chráničů. V
opačném případě odmítá vystavit revizi a tak nebude ani kolaudace objektu.
Podle mě je jen revizák "spřátelený" s instalatérskou firmou a chce hejla
ještě trochu oškubat.

Druhá možnost je že nemáme všechny informace... Či spíše správné informace.
Třeba tam jsou 3 zásuvky a každá na jiné fázi. Pak bych tomu rozuměl.

Behalf Of Martin Hanek
> Ne v prostredi s nebezpecim pozaru musi byt vse na proudovech chranici
> - klidne jednom, tusim 300mA.

Behalf Of DeeJay