Elektroinstalace - Kolik chranicu?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Září 12 11:08:06 CEST 2012

Oboji je pravda, bezne se to tak dela, navíc je snaha ty rady mit i nejak
funkcne "seskupene", takze se to i primo podbizi. Druha strana mince je i
ta, ze lze pak pouzit prislusne prefabrikovane listy pro privody k jisticum.
Sice to znamena, ze je pak privod do chranice z opacne strany nez je u
jisticu, ale ta lista je celkem videt a "varuje". Doma jsem ale moznosti
privodu z druhe strany nevyuzil, nejak u me prevazila konzervativnost i za
cenu vice práce.

Radek (benedikt2hw.cz)

> vsimol som si zaujimavy trend (tu vo Francuzsku), davaju prudovy chranic
na kazdu listu domoveho/bytoveho rozvadzaca.
> Takze ja mam napriklad 3 rady isticov (len 1 faza) a 3 chranice.
> Je tam nejaka zaujimava vyhoda/vylepsenie okrem toho ze ked vypadne
chranic tak nezhasne cely barak?
> Moze to byt koli rozdeleniu unikoveho prudu z filtrov spinanych zdrojov na
viacej mensich segmentov?